Merhaba arkadaşlar ben 2 aylık hamileyim ve 2 tane fıtıgım ve belimde kayma mevcut. Bir kaç arkadaşım bna fıtık tan dolayı normal doğum yapamayacağımı söyledi risk oldugu için sezaryen öneriliyormuş bir bilginiz varmı bu konuyla alakalı, bildiklerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum 😍