Merveakdag1 benim de 39+6. günüm, çatı muayenesinden sonra bende lekelenme olmadı, olmasını ve doğumu tetiklemesini çok bekledim. Lekelenme yerine değişik, koyu kıvamlı bi akıntım var. Ben de burda bekleyeyim, benim de ilk gebeliğim. Bilenler bilgilendirir inşallah... Rabbim hayırlısıyla, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻