Bugün doktora tahlillerimi gösterdim iyi dedi bidaha kültür tahlili istedi sonra düşüklük tehlikem var mı dedim oda 2li test yapalım derim dedi bende ikili testi yapmak istemiyorum dedim imza at dedi buraya kadar herşeyi anladım bından gerisini anlamadım açıkçası eşim birlikte olmak istiyor dedim oda hayır olamazsın dedi bende kaç haftaya kadar dedim 9 aya kadar yapma dedi utrasyonda falan sokmadıydı en son geçen hafta bakmıştı benim gibi böyle tepki alan var mı onu yaptırmadım diye mi öle dedi anlamış değilim