Ozican YusufMirzaAnnesi o önündeki çıkıntı mı 😬 maşallah ne güzel uslu uslu yatıyor daha 1 tane normal ultrason fotoğrafı yok benim oğlumun.Eli kolu durmuyor sizinki poz kesmiş😬 erkek bence
Beyzanurlina YusufMirzaAnnesi kız bencede kuşum o çıkıntı bızdede gozuktu ama erkeklerfe daha yukarıda olması gerekiyomuş kızımız olcak bızımde😍🌸
Ozlemsel84 Kesinlikle kız 🥰 çünkü o çıkıntı dik olunca erkek %30 açıyla eğik olan kız bende baktım benimki dikti ve dün doktorum %100 erkek dedi 😂😂
YusufMirzaAnnesi Ozlemsel84 inşallah kız olur. 👩👧👦 İlk çocuğum erkek. Bu da kız olursa çok mutlu olurum. Rabbim her 2 meyvedende tatmayı nasip etsin inşallah 😍
YusufMirzaAnnesi Oznurmehmet9918 bende bakmıştım ama deneyimli annelerimize de danışmak istedim. 🙂 teşekkür ederim 🤗
Ozlemsel84 YusufMirzaAnnesi ya benimde 10 yaşında oğlum var çok istedim kız olsun ama doktor %100 erkek dedi bide mercimeğinide gösterdi 😂😂rabbim sağlık versin inşallah hepimizinkine 🥰🥰
Oznurmehmet9918 Edaaa4255 erkek gibi düşünüyorum daha net hali var mı fotoğraf büyümüyor yada ben büyütemedim çok küçük bir fotoğraf yükleniyor