elfemrhbbs Kızlar 37+4 oldum göğüsler için çatlamasın diye lansinoh kremi önerdiler siz ne kullanıyorsunuz ?? Bunu kullanıpta memnun olan varmıı?
NhLpRn elfemrhbbs bende bugün sipariş verdim doğuma daha iki ay var ama kullananlar memnunlar bende şimdiden başlıycam haftada bir sürmeye