Kizlar bebisimle 36+5 olduk dun yine kontrole gittim idrarimda protein kacagi var duzenli tansiyon takibi yapip kendime dikkat etmemi en ufak sikayette acile basvurmami soyledi doktor Bayada korkuyorum egitim ve arastirma hastanesine gidiyorum bu durumum agirlasirsa dogurtulurmusum. Doktor bana gorme bulanikligi,bas agrisi,yuksek tansiyon, karin agrisi olursa durma hemen gel ddi. Basina gelen arkadaslar varsa bilgi verebilirler mi ?birde sezeryanla mi aliyolar bu durumlarda bebegi? Cok korkuyorum 38 haftayi bi doldursak rahatlicam 😣😣