Dilek2 Arkadaşlar 2. Gebeligim şuan 8+4 deyim normal dogum olmasını cok istiyorum dün ssvd yi destekleyen Bi doktora gittim olumsuz konuşmadı ancak son aylarda belli olur dedi bu konu hakkında bilgisi olan fikri olan veya ssvd yapan varsa dinlerim😍