lilamom ya arkadaslarımın hepsi sezeryan biri göztepe hastanesi biri medical park biri florance biri acıbadem , hepsi genc sağlıklı hamilelik gecirdiler 🤦🏻♀️Hastanede calısan arkadasım parayla alakalı değil uprasmak istemiyorlar normal doğum uzun sürüyor diye o yüzden hemen sezeryan yapıp yolluyorlar dedi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Malesef böyle