dilekcy1644 anneligehasret önce göbek ve kasık çektiriliyo sonra yapılıyo bende yaptımda çok sonra gebe kaldım doğrudue ama
Emo1509 sevval55 y ne güzel maşallah darısı bana inşallah 🤗 peki kullandığınız ilk ay gecikmeniz olmusmuydu?
sevval55 Emo1509 hayır benim 45-50 gunde bir olurdu ilk ay duzene girmisti cok sukur 28 olmustu hemen
Emo1509 sevval55 benimde gecikmem oldu belki ilaca adetliyken başlanılması gerekiyormus sanırım ben adetten 20 gün kadar sonra başladım bununla alakalıdır herhalde yada etki mi etmedi anlamadım teşekkür ederim cevaplarınız için 😊