Merhaba bayanlar 🤗
Ben 2 senelik evliyim ve hiç hamile kalamadım. Neden neden diye doktor doktor gezdim 1 sene sonra endometriozis hastası olduğumu öğrendim. Ama bunun hamileliğe engel olduğunu 6 ay önce öğrendim. Mart ayında iyi bir doktor buldum hsg çekindim eşim sperm testi yaptırdı herşey normaldi ama olmuyordu. Klomen çatlama iğnesi tedavisi gördüm 2 ay Daha sonra doktorum letu diye bir ilaç verdi geçen ay onu kullandım yine Çatlama iğnesi vurundum. Şuan adetime 1 gün var tabi ki her ay olduğu gibi bu ay da belirtim yok 😔 benim gibi bu hastalıkla mücadele eden gebelik yaşayan varmı nasıl bir tedavi uygulandı dertleşelim paylaşalım 🥰