Merhaba bişey danısmak istiyorum ben 27. Haftamda iş göremezlik raporu almayı düşünüyorum 32 ye kadar 32. Haftada da doğum iznine ayrılmayı bu aldığım iş göremezlik raporu doğum iznim veya doğum paramı etkilermi bilgisi olan yardımcı olabilir mi işim yorucu fazlasıyla ve 32 yi bekleyemicem