Sedda5441 Merhaba kuzular 35.haftamdayım özel yüzyıl hastanesine gidiyorum bi kesim devlette Doğum yap diyor diğer bi kesim özel Gebze de devlette Doğum yapan var mı aranızda Öneriniz nedir?? İlk Doğumum bu arada..