Hamzaeymen_donmez Esra2019 bende 21 haftadayim iki aydır kontrole gidemiyorum herkeste bı çene bı çene senin kan uyuşmazlığın var sen ay gitmek zorundasin falan diyolar ama doktor hiç bi sorun yok diyo bende gitmiyorum
Esra2019 Hamzaeymen_donmez kan uyuşmazlığı için değilki. Rutin kontrol için gidiyorum ve her ay bebek büyüyo sonuçta değişiklikler oluyo bende merak ediyorum gidilmesi gerekli o yüzden. Bana kalsa ben iki haftada bir giderim
OzgeSrc Hamzaeymen_donmez ben oyleydim yeterli saniyordum ama tekrar vurulacaksin dediler. Bi ignenin koruma suresi 3 aymıs. 28. haftada bidaha yaptilae