Busrabora Merhaba kızlar sabah uyandıgımda göbeğim olmuyor genelde yanı hafif oluyor gece olasıya kadar davul gibi şişiyo sanırım gazdan kaynaklı diye düşünüyorum tam bilmiyorum ama bunu nasıl önleyebilirim??
Sedaaa87 Busrabora o durumda bende de var. İlk öğrendiğim andan itibaren akşamları göbeğim 4-5 aylık gibi oluyor. Şişkinlik geçmiyor malesef
Selufkaa Busrabora aynı durum bende de var sabah kalktığımda çok hafif bir göbeğim var 6 aylığım bu arada. Ama aksama doğru hele yürüyüş yapmışsam kocaman oluyor :)
Seda_123 Busrabora Bende 12 haftalığım sabah karnım olmuyor kahvaltıdan sonra hafif çıkıyor gazdan kaynaklı galiba bana kalsa hemen çıksın istiyorum 🤣