Merhaba arkadaşlar 7+6 haftalık hamileyim kan pıhtılaşması sorunum var hıbor kullanıyorum sorum su kı hamile olduğumu ogrendıgımden beri hc bir belirtim olmadı kalp atısını duydum bır hafta once ama korkuyorum kalbinin durmuş olmasından korkuyorum belirti olmaması normal mı