Ayy kızlar 👭 yeni sağlık ocağından geldim aşı oldum da 😂 neyse mesele ebe decavite başlicaksın dedi 19. Haftadayim ben içemem onu çok büyük. İçmek şart mı ki
Ayrıca yarın açlık kan şekerine bakılacakmiş. Nerden kan alacaklar.ben açlığa dayanamıyorum midem bulanıyor bide kan verecem. Yaptıran olduysa bi yardım edin 😀😀