Anestezi Kızlar benm ve bebegm için Ayetel kürsi okur musunuz birazdan sezaryana alıncam 35+1 deyiz dualarınıza ihtycm var
sydtns Anestezi okudum. Rabbim yardımcınız olsun bizde her an o duruma gelebiliriz tansiyondan kaynaklı. Bebişin durumu nasıl kilo olarak iyidir inşallah sağlıkla büyür
Sifauzun_2 Anestezi okudum canım allah yardımcın olsun inşallah sağ salim alırsın kucağına bende 35+1 haftalık hamileyim erken doğum riskim var 2 cm açıklıkla yatıyorum sen neden erken doğum oldun
Anestezi Allah razı olsun kızlar bebeğim İlk bebeğim de erken doğum 35+4 doğdu Bundada iki gündür kuyruk sokumunu bel ve sırt ağrılarım vardı hastaneye geldim sancılarım çıktı apart topar sezeryana alındım ilki de sezeryan olduğu için bebek 2750 gr doğdu
Htc70 Anestezi Hayirli ugurlu olsun:) sezeryandan bahseder misiniz biraz nasildi?hissettiniz mi?ve kac dk surdu:)
Gulcinozdmr Anestezi allah yardımcınız oksun inşallah benim de erken Doğum riskim var acaba küveze girdi mi bebeğiniz ..
Anestezi Htc70 hiç birsey hssetmedm 35 40 dakika sürdü ilk 10 dakka içinde bebegm çıktı zaten Rabbim herkese nasip etsin