Gizeemmm bence bu yazı ikisine de girmeyerek geçirin. ben giriyorum bana bişi olmaz herşeyi yaparım, hamilelik hastalık değilciler e de inanmayın. evet hamilelik bir hastalık degil ama içerisi kapalı bir kutu neler tedbirinizi alın taktir Allah’ın.. hamileyken havuza hiç girmedim, ilk hamileleğimde denize girdim ancak 1-2 hafta sonra hastalandım ve bebeğimi erken doğurdum, felaket tellallıgı yapmak degil niyetim ancak içinizde en ufak bir şüphe varsa girmeyin. tatile gidin, sahilde duş alıp rahatlayın öutlaka mayo bikini vs neyse hemen degiştirin kuru olun.