28+3gunluk hamileyim dr bebeyin fazlaca aşağıda olduğunu söylüyor sürekli devamli dinleniyorum artik heryerime agrilar giriyor bebek sol tarafima toplaniyor karnım semsert oluyor canimi acitoyor korkuyorum erken dogsa yasarmi bilmiyorum surekli dua ediyorum boyle olup erken doğum yapip herhangi bi sorun la karşılasan varmi yardimci olun lütfen..? 😢