36.haftada dogum yaptim ama bebegin gelisimi 33.hftada durmustu 2045 gram doğdu oğlum ciğer geliştirici yapılmıştı küveze girmedi sarilik olduğu için kaldık hastanede allah ona yicek ekmek nasip ettiyse hiç korkma kilosuda maşallah iyi ignesinide olmuş sağlıcakla doğar allahın izniyle