EliFurkan 40 haftamiz doldu normal dogum cok istedim ama sanci ve acilma hiç olmadigi için sezaryene aliniyorum, dua edin sag salim alalim bebegimizi kucagimiza 🙏
BayramzlemFirat EliFurkan Allah sağ salim kucağına almayı nasib etsin canım inşaAllah hayırlı haberlerini bekliyoruz🙏😊
EliFurkan Rukeys BayramzlemFirat Gokcin minnakmina Gulsen55 Sefaat Maya1903 crash Estur Sagolun kizlar aldik oglumuzu kucagimiza çok şükür ☺💕
Estur EliFurkan İnşaallah hayırlısıyla sağsalim bebeğini kucağına alırsın canım benim. Dualarım seninle ♥
CiaoBella EliFurkan kıyamam sana ben... üzülme canım hayırlısı buymuş demek ki her şey yolunda gitsin inşallah 🙏 Sevgiler ve öpücükler ikinize de 💋💋💋
EliFurkan CiaoBella öyle, hayirlisi demek kaliyor artik, ama ne sekilde olursa olsun muthis bi duygu o ilk karsilasma ❤