Kesinlikle sağlıklı olsun az kilo daha iyi normal Doğum icin bende dün gittim 2355 dedi çok iri bir bebek normal doğum 4 kilo üstünü Almam tehlikeye atamam dedi ve gebelik sekerim yok bende artık korkuyorum çok kilo alıyor diye. Üzüp kendinizi strese sokmayın her bebeğin gelişimi farklı genetiği farklı. Eşim ve ben uzun boylu iri insanlarız ben attık bundan dolayı önde gittiğini düsünğyorum