kızlar bende 28 haftalıgım pazartesi şeker yüklemesi yaptırıp doktoruma gıttım. bana da suyun coğalmış erken dogum rıskın var dedı tatlılardan uzak dur dedı. eltimde hemsıre ona sordum bu aylarda olur bunlar takılma dedı. bende kontrole gıdınce sorucam acaba gercekten tatlıdan mı kaynaklanıyor normal sevıyeye nasıl getırebılırız acaba