Busramerve Melektrk süt sağma mamajoo elektrikli aldım ben. Biberon genelde avent öneriyorlar gaz yapmıyormuş. Diğerlerini ben de almadım henüz
Merveplnc Tugba12345 evet cnm ultra air benimde damaksız 👍🏻 Hepsimi damaksız ultra air serisinin bilmediğim için birşey diyemedm net olarak
Kelebegimmm Deletedmom3342 dediğim gibi 2-3 tanesi yeter o zaman öylemi?birde 3-6 ay ne kadar gider?6 aya kadar yetiyormu?
Rbysf Bende 23+5 deyim simdilik aldiklarim 5 tane 5 li zıbın takımı 5 tane citcitli yarim kollu badi 3 paket musln bezi 4 lu Uni baby samuan duru granül deterjan Yikama kuveti Bambino biberon ve emzik simdilik bunlar kizlar baska eksik ne var sizce
Zlmdemir Kelebegimmm ben öyle yaptım canm ya 3 tane 10 lu hastane seti aldım.en azından herşey takım oluyor.2 şer tane de uzun kollu kısa kollu zıbın.inanki mağazanın müdürü verdi akılı.zaten 2 ay rahat idare ederiz onlarla.sonra her çıktıkça alınır.bi kaç tane de de 2 li büyük aldım takım tulum yeterli.