Meltemm35 Kızlar bu havada grip oldum hamileyim 18 haftalık doğal yöntemlerle iyileşmek için tavsiyeleriniz var mı
Ceylin96 Meltemm35 canım grip olduysan bence evde hiç bekleme direk doktora git bebeğe zarar vermeyen vermeyen serum ve ilaç veriyorlar allah korusun gribin ileri derecede ise enfeksiyon oluşuyor kanda yükselmeden tedavi olmanı öneririm onun dışında bol su iç ve limon tüket 🙂
elifiii Meltemm35 özellikle hamilelikte doğal baslıgı altında bi sürü şeyden uzak durun. mesela zencefilden asırı tarcından.. hastaneye gidip serum alın, 1000’lik c vitamini alın. grip şakaya gelmiyor hamilelikte bol bol su içip dinlenin
Meltemm35 Ceylin96 ilaç kullanmadan atlatayım dedim kendimce biraz daha giderse böyle gidicem sağol 😊