Benim sat:30 mayıs bugün gittim kese göründü bebek görünmedi ancak doktor bunun sorun olmayacağını çok normal karşıladı 10 gün sonra tekrar gidicem o gün her şeyi görürüz dedi.Sizin de daha yeni stres yapmayın bol bol dinlenin.Sizi anlayabiliyorum boş gebelikten şüpheleniyorsunuz ancak onu beklemeden öğrenebilmek mümkün değil