Damar95 canım benimde böyle bir sıkıntım vardı gebelikten önce de ara ara oluyordu. Malum havalar sıcak bölge havasız ve sıkı kaldığında hemen koku oluşumuna başlıyor. Doktorum rengi yeşile dönük ya da kahverengi değilse sorun yok dedi ama ben kokusundan çok rahatsız olduğum için bebeğe değmeyecek bir antibiyotik ve fitil verdi antibiyotiği kullanman şart değil sadece fitilide kullanabilirsin dedi ben normalde de hiç ilaç kullanmadığım için antibiyotiği almadım fitili kullandım şimdilik geçti çok şükür.