derya_0101_ 24. Haftadayım normalde özele gidiyorum ama tetanoz aşısı ve her ay kan idrar tahlili yapıp kontrol ediyorlar vitamin eksikliği veya idrar da enfeksiyon varmı bakıyorlar aynı zamanda kalp atışlarını da dinletiyorlar,vitaminlerim bitince de orda yazdırıyorum ayrıca doğumdan sonra da bebeği aşı için götürüyosun yani iyi bişey bence mutlaka git kontrollere