Kan pıhtılaşması sorunu olmasa bile ozellikle tüp bebek yaptiranlarada kullanılıyor bu iğne önlem amaçlı, çünkü gebelikte zaten kanda koyulaşma oluyor ve böyle olunca bebek ilk haftalarda beslenemeye biliyor damarlar çok ince olduğu için, buyuzden tedbir amaçlı veriyorlar iğneyi, garanti olsun diye