Busraoz yakın bir tarihte yaşadığım şeye benzer bir şeyi başka bi anne adayından duyduğumda az da olsa içim rahatladı. Geçmişte bu konular açılmış lakin sonuçları ne olmuş hiç göremedim. Ben de 22+6 da çift taraflı direnç ve çentik olduğunu öğrendim. Bebeğimin kilosu ve boyu haftasının tam alt sınırlarında. 15 günde bir kontrol önerdi doktorumuz çünkü bu direnç gelişme geriliğine sebep olabilirmiş. Ve tansiyon takibi yapmamı söyledi, çünkü yüksek tansiyon görülebiliyormuş. İhmal etmemek gerekmiş. Ama çok korkuyorum ben..