Arkadaşlar bi soru soruyoruz başına gelenlerden fikir alışverişi yapıyoruz hemen çok bilmiş hormonları yüksek kalbi fesat insanlar saçma saçma yorumlar yapıyor tedirgin oluyorum yazıyorum niye oluyosun ki doktor normal demiş pardonda sanane yukardaki başına gelenlerin güzel yorumlarını okuda feyz al kendine