Bu sabah inanılmaz bir bel ağrısı İle uyandım bacağıma vuruyordu ağrısı , doğuruyorum sandım , doktorumu aradım beyin sinir cerrahisine git dedi . Bel fıtığı çıktı. Ağrısı hala devam ediyor. SeZeryan tavsiye etti doktorum . Böyle bir şey yaşayan var mı?