Rukkos Arkadaşlar 27+4 teyiz hala mide bulantısı yaşıyorum sabahları özellikle bi ara azalmıştı şimdi 1 haftadır özellikle sabah uyandığımda çıkartıyorum bide öğlen yemek yediğimde midem kötü oluyor devam eden varmı acaba