Zulubik devamını da ben getiriyim canım😅 16-18 arası 3’ lü 4 ‘lü testler var tercihine bağlı.. 18-23 arası detaylı ultrason var onda 45 dakika boyunca bebeğin organlarına bakıyorlar hatta bebeğin ilk defa yüzünü görüyorsun . 😊25- 26. Haftalarda gebelik şekerine bakıyorlar 😊sonra 1 ay sonra tekrar kontrolün var. 36. Haftanda alttan bakıyorlar ona göre normal yada sezaryen diyorlar . Eğer çatın darsa sezeryan ama bebek dönmüş ve herşey yolundaysa normal Doğum diyorlar .😊 bide 34 den sonra kontrol sürelerini kısaltıyorlar 2 haftada bir 10 günde bir gibi 😊 epidural belden iğne vurup senin ağrılarını hafifletiyor normal Doğumda 5 cm den sonra yapılıyor isteğe bağlı 600 tl fiyatı 😅sezaryende epidural ise aynı oluyor sadece uyuşuk ama herşeyi duyuyorsun görüyorsun😊