babyhuz Merhaba arkadaşlar kaç haftalıksınız ve kesenizin büyüklüğü ne kadar ?6+4 de kesem 8.5 mm çıktı ve dr gelişim yavaş dedi varmı benzer tecrübeler
Gzd_ Merhaba 8+1 haftalığım fakat 6+2 de 22 ml di ve kalp atışını duyduk 5+2 de 7 ml di boş keseyi gördük