Merhaba arkadaslar bugun 36+1 haftalik hamileyim. Son birkac haftadir arada bir karnimda segirme gibi birsey oluyor. Sanki kizimi hickirik tutmus gibi sistematik sekilde pit pit vuruyor birsey. Yani iyi tarif edemiyor olabilirim ama boyle ayni araliklarla pit pit birsey oluyor.
Biraz korkuyorum acikcasi. Bir de pazartesi gunu boynunda kordon oldugunu ogrendim. Iyice tedirgin oldum. Boyle bir durum yasayan var mi