anneadayi_2019 Beta HCG degerim 124.60 saglik ocaginda 4haftalik hamilesin denildi özele kadin doguma git keseye baksin dediler gidersem hemen kese görunurmu? 1 hftadr karnim cok agrio belim agrio ve ishalim normalmi?
BirVeraAnnesi35 anneadayi_2019 ben ilk gittiğimde keseyi görmüştü doktor 4.haftadaydık ama zor gördü tabi 7.haftada özele gittim hem kese cok net görüldü hem kalp atışı duyuldu
denizannee anneadayi_2019 değer 5000 ve üstü olunca karından görünür. Vajinal usg ile kaç olunca görülür bilmiyorum ben karından baktırdım
gunisigim123 anneadayi_2019 bitis gunumu baslangicimi sen bitisine gore hesapla 5. Haftanda git gorulur insallah simdi ise iki gunde bi kan ver iki katima cikiyormu degerin cikiyorsa saglikli gebelik diyorlar
AryaMina 4.haftada gebe olduğumu öğrendim ultrason ile gördü doktorum teyit etmek için vajinal muayeneylede baktı ve kese göründü
Esraozturk92 Beta HCG 1500 değerini geçtiğinde kese görünür şimdi gitsende görünmez bekle bir hafta daha
Tugba12345 anneadayi_2019 hayir cnm o kisiden kisiye degisiyor bi sıkınti anlamina gelmiuo canm merak etme zatn 1 günde bile deger 2 ye katliyo
mugecelikkol anneadayi_2019 hamilenokduğumu kan testinde öğrendikten sonra iki hafta sonra gel demişti doktorum iki hafta sonra gittim gördük çok şükür. ama vajinal muayne isterse yaptrma düşük tehlikesi çok fazla oluyor.
Ftszr Acele etme bence benim değerin 756 ydı kese görülmedi 6. Haftada zorla gördü. Giderken idrarin sıkışık gidersen daha kolay görüyorlar. 😊