MaideKarakaya Arkadaşlar merhaba; Ben 22+1 haftalık hamileyim, yattığım zaman bel ağrımdan fazla uyuyamıyorum ve arada regl (adet) sancısı gibi sancım oluyor normal mi 🤔 sizlerde de olan var mı? 🤔
Zehra2701 MaideKarakaya gayet normal canım asirisi normal değil ama olabilirmis bende de aynı şekilde ağrı vardı doktorum progestan iç ağrıların olunca dedi
MaideKarakaya Zehra2701 teşekkür ederim, bende progestan kullandım ama fitil olarak kullandırdı doktorum, kötü birşeydir diye biraz huzursuz olmuştum ağrılarım artinca sağolasın 💕
MaideKarakaya Civcivinannesi ben faydasını gördüm, iyi geldi bana umarım sizde faydasını görürsünüz 🌼
Snamp Bende de oluyo temizlik yapınca yorulunca falan adet ağrısı oluyor sonra geciyo kendiliginden dinleniyorum uzanıyorum iyi oluyo