Hastaneden çıkarken doğum belgesi veriyolar onunla bebek bakım parası alıyorsun 300 tl yine çıkış yaparken emzirme ödeneği icin başvuru yapiyo sekreter ertesi gün 170 arayıp Bilgi alıyorsun 170 tl galiba 1 Temmuz’da Doğum yaptim Ağustos 20 den sonra yatar demişler eşime