espalp Trabzon bana alerji yaptı kan ilacı içemiyorum ama doktor aç karnına demişti. İçtikten sonra 30 dk bekleyip öyle kahvaltı yapıyordum
Eyll_kuzu Trabzon aç karnına alınması lazım canım yemeklerden 1saat önce çok geç başlamış doktor sana kan ilacını 26+4 üm ben doktorum 14 haftada başladı kan ilacını magnezyumuda 19 haftada
Esesen Trabzon ablam eczacı ben ona da sormuştum ya aç karnına olacak ya da kahvaltıdan 2 saat sonra dedi tok olmamak lazımmış
Trabzon Eyll_kuzu bana doktorum tok al dedi kahvaltıdan sonra. Sağlık ocağına dün kan verdim kendi doktorum gerek yok dedi kan durumun iyi dedi sağlık ocağında kan verince kanın düşüşe gecicek dedi artık kullanmaya başladım bende
Trabzon Eyll_kuzu magnezyum kullanıyorum hemen hemen 1 ay oldu kasılma oluyodu diye . D vitaminide kullanıyorum
Trabzon Esesen ama canım tok dedi doktor 😂 gerçekten.. ilacın kutusunda bile tok yazıyo ya . Kavaltidn 1 saat sonra içim o zman
espalp Trabzon valla ben 28.haftadayım alerjimden dolayı içemiyorum. Hangi kan ilacını denesek alerji yaptı. Sürekli takip ediyoruz kan ve demirimi. Düşük olmadığı için zorlamıyoruz şu an kullanmıyorum 🙏🏻
BirVeraAnnesi35 Trabzon bana aç tok farketmez ama çay kahve ve süt ürünlerinde 2 saat sonra içmelisin dedi ve içtikten 2 saat sonrasındada süt ve ürünleri tüketme dedi