Yasmin Merhaba ben araniza yeni katıldım bu aksam evde test yaptim çift çizgi çıktı ama bu tarz testlerde yanılma payı da olabiliyor sizce bu testler ne kadar güvenli ?
Nur45 Yasmin canım pozitif cıktıysa yanılma payı oldugunu sanmyrm yani ama tabi nezmaan yaptn bnm adete 2 gün vardı ve pozitif cıkmştı doğruydu sen nezman yaptn?
Handeaslan39 Yasmin canım evde yaptıktan sonra tabiki gideceksin kan testı yaptıracaksın hemen ama genelde doğru cıkıtor
Elfgny Yasmin Pozitifte pek yanılma olmuyo canım benim 1 hafta kala çıkmıştı evdeki testte erken döllenme olduğu için. Umarım vardır sende de bebiş 💕🙏
Esrabayrakdar Yasmin ayyy 20 gün nasıl bekledin benm gecikmem zaten oluodu her ay en az 5 gün gecikse yapıodum 😊 en son 6 gün gecikince yine yaptım direk çift çizgiydi sende büyük ihtimalle hamilesindir.Hadi inşallah 🙏🏻
MeltemOlgun Yasmin evde doğal yollarla yapılan testlerde var onlarda beni yanıltmadı. Ama yinede eczaneden test al derim.
Ozak 2 test yaptım ilkinde silik çıktı sonra eczaneye gittim erken gebelik testi aldım daha belirgin çıktı akşamına da doktora gittik 3 haftalık hamileydim 😊 bu arada adetime de 8 gün civarı vardı