Basakmom Selamlar kızlar, 23+6 haftalık hamileyim iki gündür bebegimin hareketlerini az hissediyordum. Bugün sabah kalktigimdan beri hissetmedim. Dr a randevu aldım ama acaba normal mi? Randevum akşama ama içim rahat degil
Dnzozi Basakmom ben de hissetmiyordum canım benim arkadaşım ebe onu aradım sordum çok korkuyorum dedim. Bi kaç tane çikolata ye üst üste dedi. Yedim sonra bi iki tane vurdu rahatladım. Olur böyle korkma arada hissetmeyebilirsin dedi.
madl41 Basakmom bende dün hissetmedim sabahtan akşama ama akşam eşim geldi konuşurken tekmelemeye başladı 😊 bu haftalarda çok normalmiş canım
Basakmom Dnzozi bende yedim bir çikolata yarim saat oldu ama ses yok uzanamadım tabi çalıştığımdan. Öğle arası hemen uzanıp kontrol edecegim
Alisannesi Basakmom uzanmadan olmaz canim. Bende bazen senin gibi oluyorum. İlla sirt ustu uzancam yoksa hemen hissetmiyorum. Cok korkuyorum
Ecmelinannesi Uyuyordur ve sen çalıştığın için yoruluyor sun aktif olduğun için hareketlerini hissetmemen normal canım endiselnme
Basakmom Çok teşekkür ediyorum anneler 1 saatim kaldı araya hemen gidip uzanacağım. Yoğun çalıştığımdan yoruluyorum tabi. Bu zamanlarda uyudugunuda bilmiyordum. Içim rahatladı. Zaten akşam kizimi görmeye gidecegim😊
Basakmom Evet eve gelip enerjili bir yemek yedim ,uzandım kızlar ve bebeğim bir minik tekme atti. Demekki Uyuyormus hanimefendi 😋 beni korkuttu ama olsun
Ecmelinannesi Mry oyy ❤️bak uyuyor ve sen yorulduğun için oda yoruluyor canım sana söylemiştim endişelenme diye bende bu tür şeyler yaşadım 😊