Snglmhmt Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin güzel bi doğum hikayesi okumak isterim senden🙏🤲
Ecmelinannesi Hayırlı doğumlar olur inşallah sag salim Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin bize de aynı şekil 🙏🤗
EbruCnr DiDem123 Spinal sezarynmi oldunuz, genel mi? Sezaryen ücreti nedir? Normal odamı tercih ettiniz? Hangi doktorda doğum yaptınız? Biraz fazla oldu ama 😊
DiDem123 EbruCnr ben genel anestezi ile sezeryan oldum. Çünkü spinal olmaya cesaretim yok. İki doğumumda genel oldu. Dr sema yıldırım ile 9 ay takipten sonra doğumumada kendisi girdi. Suit oda tercih ettim canım. Çünkü normal odalar oldukça küçük ve rahatsız. Suit oda ise son derece konforlu boğaz manzaralı 😊 ve rahatlatıcı. Toplam 2.150 ₺ ödedim. Çok memnun kaldım. Hem doktorumdan hem hastaneden. Hemde çalışanlardan. Başka sorun varsa cevaplarım canım 😊
Gulfem07 DiDem123 Bende genel düşünüyordum korkuyorum ya karnına bastırıyorlarmış zaten kesik olacak uyanınca ağrı neyse de bastirmalari sıkıntı.Sizinde böyle mi oldu
DiDem123 EbruCnr bir gece kaldım ikinci gün öğlen çıktım. Suit odanın gecelik ücreti extradan 300 ₺. Ben indirim aldım. Doktor tanıdığımız olduğu için.
EbruCnr DiDem123 1 gecede çıkman çok iyi genelde 2 gece tutuyorlar sezaryende. Darısı başıma dieyim 😊 Çok teşekkürler cevaplar için Sağlıkla büyütün bebeğinizi🙏😊
Gulfem07 DiDem123 siz genel anestezi oldunuz bastırmadılar mi kirli kan çıksın diye benim arkadaş genel anesteziyle oldu uyandığında bastırmışlar 1 dk sürmüş ama bağırdım ortalığı yıktım diyor
DiDem123 Gulfem07 hayır canım öyle bişey olmadı. Sadece odaya geldikten sonra yanlış hatırlamıyosam hafif bi bastırmadan sonra kum torbası koydular okadar
Mrve1 Gulfem07 bende 7 gün önce sezeryan doğum yaptım amelyattan sonra evet karnıma bastırdıklar ve pis kan boşalttılar 1 dk sürmedi bi kere bastılar ama baya güçlü şekilde o an acıyor ama hemen geçiyor
Sevdadenizz DiDem123 Amin inşallah ya son 15 gün ama bugün sancım olduğu çıktı nst de fazlalaşınca geri gel diyip gönderdiler bakalım hayırlısı🙏
Gulfem07 Mrve1 ayy çok iğrenç ya 😂midem bulandı vallaha kısa sürüyormuş ama bilemedm yine de genel daha mantıklı geliyor.