Gamze446446 haftadayım ve geceleri dayanılmaz bir el kasılmaları uyuşmaları yaşıyorum.1-2 saat uykuyla duruyorum ağrıdan yatamıyorum.. aynı problemleri yaşayanlar var mı nasıl başa çıkıyorsunuz?
35ilknur35 Gamze446446 her hamilelikte oluyor sanırım bende de oluyor geceleri uyandırıyor zaten ama kuzenimde hamile ona da sormuştum oluyor demişti o yüzden pek kafama takmadım
Damla01 Gamze446446 Ne tarafa yatsam orasi agriyor kasiliyor agriyla uyaniyorm. Bi turlu uykuya dalamiyorm 😞
AkileUqur Gamze446446 35 haftalarda başlar ve doğuma kadar sürer. Uyuşma. Vücutta. Bnm hala oluyor 40+1 im.