Suranurun_annesi06 Kizlar bugün gittim keseyi gördüm 12mm dedi doktor ultrasonda kese 6+0cikti bebeğime 12 gun sonra gorecegiz sizce kesenin mm mi ıyi mi
Birminiksusamtanesi Suranurun_annesi06 bnm 6+2de gittigimde 8 mmdi ultrasonda ne kadarlik cikti bilmiyorum ama iyi bnce 2 hafta sonra cagrdi benide kalp atisi icin
NihanMine Suranurun_annesi06 benim 5+4 de 8 mm di normal seninki de sonra 6+5 de tekrar gittim 14 mm di kalp atışını da dinledik bebeği de gördük çok şükür şuan 15+4 deyim 😍
Zulubik Suranurun_annesi06 bebek genelde 15 mm den sonra görülüyor. İki hafta sonra gittiğinde kalp atışını da duyarsın bayağı büyümüş olacak çünkü.
Haticemre21 Bende bugün geldm 5+6 haftalıgim keseyi yine goremedi doktor birazdan tekrar giricem suphelenmeye basladm artk acaba hamile deglmym diye
babyhuz Benimde 6+4 de 8.5 mm di doktor geriden geliyor dedi 😔 kimisine de cok normal demiş doktorları bu büyüklüğe.hatta başka bir doktor kürtaj bile dedi ben anlayamıyorum neye göre bu sekılde karar veriyorlar🤔