Tugbik 33+5 deyiz. Hala çalışıyorm ve akşama kadar sağ kaburgamı sıkıştırıp duruyo🙄 37 haftam dolsa izine çıksamda aynı haftada doğursam keşke diyorum😀 evde ne zaman doğacak diye bekleyip strese girmek istemiyorum. Artık yatarken kalkarken zorlanıyorum, ağrılar oluyo ama normal tabi. Az kaldı, ömrümüzde sayılı kez yaşayacağımız bir duygu ve sona yaklaştık.