Bernaakar benim de hiçbir belirtim yok. Ultrasona göre doğum tarihi 9 Temmuzdu ve çoktan geçti, SAT'a göre 1 günüm kaldı. Doktor çatı muayenesinde rahmin yumuşadığını ama bebeğin kafasının tam olarak aşağıda olmadığını söyledi. 39+6dayım şuan, hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım bir avazda kurtulalım inşallah 🙏🏻 Önerilerinize açığım valla hurma yemekten her şeyi hurma olarak görmeye başladım :)