Tlycnr bende tam şuan hastahanedeyim şeker yüklemesi yaptırıyorum 3. Kanı vermek için bekliyorum üstelik daha 17+4 haftalığım karnım fazla büyümüş diye dr önlem olsun diye yaptırıyor galiba suyumda biraz fazlaymış bende ikiz hamileyim diye biraz fazla büyüdü diye düşünmüştüm,kan tahlilimde ise üç aylık şekerim de dahil ,şekerim normal çıktı inşallah başka bir sıkıntı çıkmaz rabbim hepimize bebişlerimizle birlikte sağlık versin inşallah