prenses_annesi16 ben ortaokuldayken yaşamıştım çok kötü ya allah yardımcın olsun 😓 hem kardeşime hem bana bulaşmıştı geceleri zehir oluyordu resmen. Hatırladığım kadarıyla özellikle ekşi yediğimizde gece çok fazla çıkardı. O yüzden annem ekşi yememizi kesmişti. Uzunca bi süre çektik sonra yok oldu şükürler olsun 😓 O zaman doktora falan gitmemiştik ilaç falan kullanmadık hatırladığım kadarıyla, ilacı varsa daha kolay geçer canım geçmiş olsun 🤲🏻