Ozlmkrkmz Merhaba arkadaşlar 6 haftalık gebeyim be karnımda şiddetli kasılmalar oldu sonrasında da adet kanaması gibi bir kanamm oldu doktorumla cumartesi görüşeceğim sizce nedir
Senyorita Ozlmkrkmz Kanama her zaman sevimsizdir ve düşük tehlikeniz olabilir lütfen hemen doktora gidin.
Nisansimge Ozlmkrkmz kanama gebeliğin her anında ciddiye alınması gereken en önemli durumdur hemen doktorunuza ulaşın çünkü kanın rengi miktarı çok önemli geçmiş olsun
DemetDigesu Ozlmkrkmz kanama her zaman rısklıdır ama o haftalarda saglıksız gebelıgı vucut kendı sonlandırıyor dr gıdın bakması lazım
Gamzeinci00 Ozlmkrkmz cidden bu durumda cumertesiyi mi bekliyceksin hemen acilede olsa git kanama iyi birsey degil
Fdle Ozlmkrkmz hemen doktoruna gitmelisin cumartesiyi nasıl bekleyebilirsin benim kanamam olmadigi halde 8 haftalıkken kasıklarım da kasılma oldu diye koştum doktora kanama kabul edilemeyecek birşey
Ozlmkrkmz Doktoruma aradım ve gittim kontrolden sonra kesenin saglıklı olduğunu fakat çok küçük bir kanamanın olduğunu kontrol sonucu söyledi progestana başladı ve yatmam gerektiğini söyledi🙏🏻